- Ane Helding Ersgaard

tirsdag den 8. maj 2012

Amor amor amor

Vil lige fortælle jer en lille sød historie fra igår på skolen:)

Igår var jeg på skolen Morazon. Til sidst var jeg i en fjerde klasse som jeg ikke havde været hos før. Efter jeg havde været ti minutter i klassen, kom der en pige op til mig med et brev... Det var fint pyntet med et glimmerhjerte udenpå. Brevet var fra fire af pigerne i klassen - et ægte kærlighedsbrev! :) Der stod nemlig i brevet hvor meget de elskede mig!!! Mega sødt men også lidt sært, da jeg jo ikke rigtig kendte dem;) Men det er da skønt, at de synes jeg er interessant hehe :) Det gjorde mig i hvert fald i rigtig godt humør:)
Af nogle andre piger, men i samme klasse, fik jeg er rigtig flot hjemmelavet flettet armbånd og nogle karameller:) Uhmmm - endnu en grund til at blive lærer hehe :) Eller måske var det mere, på grund af det lyse hår hehe :)


                   
Kærlighedsbrevet
Forsiden af kærlighedsbrevet

Idag var jeg på Skolen i Quebradas. På et tidspunkt sad jeg og klippede nogle små sedler ud, som læreren havde bedt mig om. Der sad en lille dreng foran mig og han spurgte, om han måtte få resterne af papiret. Selvfølgelig måtte han det, og efter et par minutter, havde han lavet en rigtig fin papirsblæksprutte til mig:) Hvor er det skønt med kreative børn! 

Fin papirsblæksprutte





1 kommentar:

  1. Hvor er det dog nogle skønne historier. Kan godt forstår at du får endnu mere lyst til lærerjobbet. Hvem ved, måske lader du dig alligevel overtale til at satse på de små fremfor de store elever?

    SvarSlet