- Ane Helding Ersgaard

torsdag den 2. februar 2012

Det kribler!

Nu varer det ikke længe, før jeg skal ud på min store rejse! Jeg tager afsted på søndag og nervøsiteten har bredt sig - ekstremt meget! Glæder mig SÅ meget, men er samtidig også meget nervøs og utrolig spændt på, hvad jeg tager hen til. Det er jo ikke helt til at vide på forhånd, hvordan det bliver, med værtsfamilien, sprogskolen, projektet og sådan noget - men er sikker på, det nok skal blive vildt fedt!

Min veninde Maria er også taget til Costa Rica, med samme organisation, og har været der i omkring tre uger nu. Måske skal jeg bo sammen med hende og hendes værtsfamilie de første tre uger, mens jeg er i San José på sprogskole. Vi er ved at finde ud af, om det kan lade sig gøre. Det håber jeg virkelig, for det ville være dejligt, bare de første par uger, at der er én man kender:) så jeg krydser fingre:)

Næste gang i hører fra mig er jeg i Costa Rica! Vildt nok!
Vi ses Ane :)

1 kommentar:

  1. Jeg er også umådelig spændt, selvom det ikke er mig, der skal afsted - men min datter!

    SvarSlet