- Ane Helding Ersgaard

fredag den 13. april 2012

¡Adiós Casa de Pan!!!!

Saa var det sidste dag paa boernehjemmet! Jeg havde koebt balloner til alle boernene, for dem plejer de at synes er sjove :) Det syntes de ogsaa idag! Jeg pustede saa mange balloner op, at jeg naesten ikke havde mere luft tilbage, hehe :) De hyggede sig meget, og de loeb alle rundt og sagde "fiesta fiesta" - for balloner plejer man jo at have til fester, hehe :) Saa min sidste dag var rigtig god, men ret trist tilsidst. I hvert fald for mig! Det var underligt at sige farvel til dem og jeg kommer godt nok til at savne dem. Det var ikke alle boernene der havde lyst til at sige farvel, og det maa ogsaa vaere underligt for dem, at der hele tiden kommer nye mennesker ind og ud af deres liv. Men Anita, en pige paa 7 aar, som jeg har leget rigtig meget med, ville gerne sige farvel :) Hun var vidst lige saa trist som mig, og da vi sagde farvel kiggede hun paa mig og sagde: "Mi amiga siempre" - "Min veninde for altid"!!! Det var godt nok soedt! Men jeg har vaeret rigtig glad for at vaere i Casa de Pan :)



Boernehjemmet udefra :)

Paola :)

3 skoenne piger! Ezlyn, Paola og Anita :)

Nicole :)

Saa kom jeg endelig op at se vulkanen her i byen :) Da der var lidt skyer, var udsigten ikke den store, men man kunne da se krateret :) Det var rigtig smukt!

Vulkan Irazú

1 kommentar:

  1. Sikke nogle skønne billeder; ikke mindst det af dig og din lille veninde:-) Jeg kan godt forstå, at det var svært at sige farvel.
    Godt at du endelig fik set vulkanen;-)
    Knus mor.

    SvarSlet